torsdag 3 september 2009

Torsdag

Idag är Nellie beräknad att födas men våran älskade skatt är ju redan här och växer och frodas, imorse åkte vi till bvc och mätade och vägde hon har växt 1,2 cm på längden och gått upp 150 gram sen i måndags vilken lycka. Hon charmade alla på bvc med sina stora ögon och sitt snälla sätt hon va helnöjd med att bli vägd och mätt, vi kan lugnt säga att vi har en snäll bäbis än så länge iaf.
Väl hemma tog vi oss en ordentlig promenad måste säga att jag tycker jag är otroligt rörlig trots snittet lyckades gå i rätt bra takt i 30 minuter innan jag började få ont, vilken lycka jag som inte kunnat gå ordentligt på flera månader helt underbart.

Vi bjöd mamma och pappa på middag idag de var nog sista gången vi åt grillat innan vintern kanske hinns de med en gång till, förhoppningsvis de är ju så otroligt gott.
Nu har Rikard åkt iväg för att fixa nå grejer med bredbandet som kommer imorrn gissa om jag längtar då kan jag äntligen uppdatera här med bilder utan att de tar 30 minuter, så håll i er för snart svarar jag snabbare än blixten på kommentarerna :)
Nu hinns de inte med då de tar 20 minuter innan man har fått upp sidan för att svara, så de är därför de är dåligt om svar när ni är så gulliga och lämnar ett avtryck.

Nu ligger lillan sött och sover i vagnen med tutten i högsta hugg, känns skönt att hon kan ta tutten istället för att snutta på mig hela tiden om än de är mysigt att ha henne nära så är de lite jobbigt när de ska snuttas hela tiden.
Men nu är de dags för mat så de är bäst jag avslutar här, annars blir man inte populär!

kram på er

Inga kommentarer: