fredag 1 januari 2010

Nytt år

Vi hade en jätte trevlig dag om än de blev mycket rännande vi hade trevligt på bägge ställen och kunde känna oss nöjda när vi gick i säng.
Nellie reagerade på nåt och blev allergisk tänk om vi kunde få reda på vad de är som hon är allergisk emot de är så tråkigt att hon ska behöva bli så här utan att vi kan förhindra det.
Tror jag ska ta mig ett ordentlig prat med BVC igen de känns orättvist mot Nellie att de ska vara så här och jag vägrar tro att dom inte kan göra mer.

Min järnbrist är tillbaka vilket gör att jag känner mig mer död än levande de gäller att hålla igång för att inte somna massor med blutsaft hoppas jag ska göra susen så de stiger lite iaf.
Måtte de gå till sig nu har varken tid eller ork att vara trött hela tiden tur Rikard är ledig iaf.

Dagen blir nog ganska lugn lite tv spels spelande mys med familjen och god mat en perfekt nyårsdag i mina ögon.

Hoppas ni hade en lika trevlig avslutning och början på det nya året!

Kramar

Inga kommentarer: