torsdag 7 januari 2010

kväll

Slipning pågår man borde sätta upp en varningslapp här hemma, slipdammet kryper sig in i varje vrå. De är så drygt att slipa man får slipa så otroligt mycke innan man får bort strukturen men förhoppningsvis blir resultatet strålande och då är de värt de.
Vi har spelat lite wii och nu känner man sig mör i kroppen vill jag lova men de är ju så otroligt roligt tror de blir en till match innan vi kryper till kojs.

Våran lediga helg sprack Rikard måste jobba lördag kändes surt men vad gör man när han måste? Förhoppningsvis är slipningen klar så jag kan måla då men de återstår att se hur lång tid slipningen tar.

Nellie sover fick in rätt bra sovtider under dan vilket gör att hon somnar bra på kvällen och sover oftast hela natten de gillas.

Har nu hittat schampo åt lykkis som skall införskaffas till veckan förhoppningsvis ger det de resultat jag är ute efter, sitter samtidigt och kikar runt på olika kattuppfödningar.
De finns så otroligt mycket fina katter förhoppningsvis infinner sig en perser hemma hos oss inom de närmsta året jag vet precis vad jag vill ha de gäller bara att finna det. Om de så ska ta flera år så ska jag leta tills jag finner de jag vill ha.

Imorrn blir de tidig uppstigning för att hinna med allt de ska både städas, tvättas och grejas med Nellies rum vi har med andra ord det vi gör.

Kram

Inga kommentarer: