onsdag 27 januari 2010

Onsdag

Ljuv musik i mina öron då de är sista jobbar dagen för älsklingen sedn är de ledig vecka, Me love it!
Nellie har sovit som en kratta tydligen är de fler barn som hållit igång inatt kan de vara blåsten? Här har de börjat snöa än så länge inte allt för kraftigt men ändå en del hoppas de håller sig på den här nivån, för min del kunde vi hoppa blåsten. Långprommis kan vi ju glömma idag känns faktiskt lite surt men men...
Jag laddar upp inför ev strömavbrott jag kokar vatten med jämna mellanrum för att slippa stå med skägget i brevlådan för varken micro eller spis fungerar ju i de läget, och vi är ju rätt beroende av de för att Nellie ska få mat. Ibland är de bra nog smidigt att amma.

Annars planer för dagen ja de blir nog lungt min kropp är slut efter natten och bäckenet och nacken gnäller, dags att lyssna på kroppen? ja jag tror de.
Lite traderande blir de iaf om nu strömmen håller i sig en overall går ut idag som jag gärna ser hamnar hemma hos oss men vi får väl se hur de blir jag betalar inte nypris så är de bara...

Hoppas ni får en fin dag i de mindre fina vädret!

Kram

1 kommentar:

Sussi sa...

Ja jag tycker det är ett så roligt kort det där, Peppe tycker det ska börjas i tid. ;)

Tänkte på en grej, om ni vill komma hit nån dag? Kanske inte när det är storm men... Nån gång fram här i vår!

Kram!