söndag 10 januari 2010

eftermiddag

Har just kommit in från långprommis med Lexie och Nellie vi var ute i en och en halv timme de är så skönt nu när tempen är med human än tidigare dagar .
Nellie somnade en stund i vagnen men jag är inget fan av att ha henne sovandes ute då jag är allt för rädd att grann katten som är här och stryker ska hoppa upp och lägga sig i vagnen. Så hon får sova den stunden vi är ute och går och komma in då vi kommer hem.
Rikard är iväg och köper lister och foder och jag ska börja plocka undan för tapetsering ikväll ja här händer de grejer hela tiden. Men fint kommer de att bli de är ett som är säkert.

Kram

1 kommentar:

Nina sa...

Jag har en här hemma som suckar då ikea kommer på tal ;) hihi.. men dom får härda ut! JA vi får planera in en resa snart, jag är hel peppad!

Försökte ringa men jag tror ni har fullt upp ;) Det kommer bli kanon snyggt! Måste komma i kika sen :)

Kramar