måndag 4 januari 2010

Städning

Städningen är i full gång dock går de endast att greja medans Nellie sover idag vilket annars aldrig brukar vara ett problem men idag är hon mamma sjuk. Tur nog har hon sovit två gånger och jag har hunnit med de mesta nu är de bara att torka av golven innan jag är färdig.
Jag har ju funderat tusen gånger om hur jag vill ha de i vår hall och nu tror jag att jag vet hinner säkert ånga mig men för tillfället verkar de bra.
jag har även kommit på en ide jag vill göra i vardagsrummet tänk om man hade råd att göra om hela tiden, då skulle de göras om här hemma jämt vill jag lova.

Nellie sover och jag passar på att sitta här en stund snart är de dags för torkning av golv innan jag sätter igång och lagar mat till gullet som snart kommer hem.

Ikväll börjar paradise hotel de ska självklart ses annars tror jag de blir väldigt lugnt.

Kramar

1 kommentar:

jessie james sa...

hehe ja men djur tycks juh anpassa sig till de mesta :)
å de flesta hundar älskar juh barn. iallafall mina!
kan du inte lägga upp bilder mm på hur det ser ut hos dig? :)