onsdag 13 januari 2010

kväll

Alla i huset sover förutom jag och djuren vi har myst i soffan innan Nellie & Rikard begav sig i säng de är så mysigt att ha dom där stunderna allihop då man bara myser.
Ikväll blir de en tidig kväll för mig också jag är alldelens för trött för att orka vara vaken nån längre stund, likabra då så jag orkar upp imorrn. Pappa kommer på förmiddan och hjälper mig med hyllor till garderoben han är snäll han. Kanske är de för att jag fyller år imorrn? ja de känns faktiskt inte så men äldre blir man ju iaf vare sig man vill de eller inte..
Imorrn blir de dock inget kalas mamma är borta och Rikard jobbar så vi skjuter på de tills nästa helg istället de blir kanon.
Jag och Nina har nu planerat in IKEA resan som jag längtar de kommer bli så bra jag längtar redan, en hel dag med hela familjen och N&D på Ikea de kan inte bli bättre :)

Nu ska jag bege mig mot tvn slänger in några bilder på världens goaste tjej från idag.
dag

1 kommentar:

Nina sa...

Ikea kommer bli sååå bra!! Vilka fina bilder, hon är så söt lill gumsan :)

Tack för kommentaren gums!

Hoppas du får en toppen dag imorgon, jag plingar efter jobbet :) Natti natti! puss å kram