söndag 3 januari 2010

Kväll

Handlingen är gjord och jag hittade mig lite blommor gardiner blev dock svårare och jag hittade inte alls de jag tänkt mig, jakten får gå vidare.
Nellie var supersnäll hela tiden medans vi handlade hon hade fullt upp med att hålla koll på diverse grejer därinne lite roar små som sagt.
Väl hemma var de dags för middag de blev tacogratäng till oss och Nellie fick potatis och majs som vanligt gapar hon som en fågelunge då hon ser skeden de är så gulligt.

Nu har vi slö kikat lite på Robinson innan de snart är dags för Rikard att gå och sova, jag är lite sur över att vi har viasat och inte canal digital på canalplus går numera de nya wallander filmerna och vad visar viasat? Ingenting, värdelöst ja de kan man minst sagt säga.
Tror minsann jag får hyra mig dessa filmer någon dag och se dem istället ångrar lite att vi inte gjorde de idag.

Några bilder från tidigare i veckan