torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Sista dagen på året är här känns helt otroligt de har gått så fort.

Nellie somnade först vid halv tolv för att sen vara vaken två gånger i natt så jag tackar för sovmorgon till halv nio. Rikard kom hem halv fem så han sover fortfarande och får så göra ett tag till.
Blir en lite rörig dag idag men de blir nog bra tillslut ändå ska försöka hinna städa undan innan vi åker iväg men först kurera mig mot mensvärken de behövs!



Jag önskar er ett gott slut och ett gott nytt 2010 och vill samtidigt tacka alla er bloggläsare som följer oss troget varje dag!

2 kommentarer:

Nina sa...

Gott Nytt År gums :) Tänka sig att det var ett år sedan vi firade nyår hemma hos er, en bussresa med sommarsånger och otroligt fina raketer fick vi skåda! Jag hoppas att ni får ett otroligt bra nyår, tänk Nellies första :)

Ne nu måste jag börja göra mig iordning, plings sen ;) Puss å Kram

Anonym sa...

Gott Nytt År till dig och din familj! Är roligt att läsa och föja din blogg!
Kram Maria