onsdag 20 januari 2010

Onsdag

En lugn och skön natt Nellie somnade vid tio och jag gick i säng vid halv tolv nellie vaknade inte en gång före kvart i nio så skönt, jag har dock inte sovit lika bra men iaf sluppit springa och byta blöja och fixa mat rätt skönt vill jag lova.
Rikard kom inte hem förrens vid tre så han sover fortfarande ska väcka han på en stund. Jag och Nellie har fikat frukost och nu kör hon lite rosa racer med varierad framgång :)
När Rikard har vaknat ska vi ut och gå sen dra fram dammsugarn och moppen de behövs, de är hår överallt...

Kan fasiken inte sluta titta på bilden, sötaste sötaste lilla brutta jag önskar den hade en adress lapp till Avanäs 34 men ikke. Förhoppningsvis en annan gång.

Nu ska jag roa lillgums som verkar ha problem med grejerna på stolen..

Kram

Inga kommentarer: