fredag 15 januari 2010

nytt på bloggen

Allting är nytt och fräsch och allt tack vare Nina inezninamaria.blogspot.com tack än en gång gums för den superfina headern :)
Resten av familjen sover och jag sitter vaken som vanligt men inte så länge till snart är de dags för sängen även för mig om än de tar emot en fredag kväll men vad gör man inte.
jag är dessutom på otroligt dåligt humör då Ikea har rea på en superfin soffa men tror ni jag hann med och få mig en superfin soffa till ett vrakpris? Nej så klart inte och ja jag är förbannat sur jag hade så gärna velat ha den ska iaf ringa dit imorrn och höra vad som finns kvar kanske visas de fel på sidan om än de är långsökt.

Let´s dance står på men jag kikar inte de finns absolut inget av värde att se tragiskt då de ändå är helg.

Nu är de dags att rasta dogsen och bege sig mot duschen

Go natt

Inga kommentarer: