måndag 4 januari 2010

Tisdag

Allting är helt lungt här hemma då kan man ju fråga sig vad tusan jag gör vaken? ja mannen försov sig fyra timmar vilket innebar smärre panik här hemma då de var helt fel dag att försova sig vi flög bägge upp fixade mackor och dyl innan han begav sig iväg. Jag hade då vaknat till och att sova kändes inte som ett alternativ lika bra att vara vaken i väntan på att lill skrutt vaknar.
Dessa mornar är fruktansvärda man blir sjukt stressad och de lär hålla i sig hela dagen han kommer stressa som en tok och jag kommer vara orolig att något händer ja lugnet kommer inte vara åter förrens ikväll då han kommer hem.
De är bara bita i de sura och inse att sånt här händer ibland men man önskar ju att de kunde vara en annan dag.

Mina planer för dagen är fortsatt städning blir nog en tupplur då Nellie somnar igen då lär jag vara trött så de ska jag unna mig.
Träning med Lexie står också på schemat vi håller oss iaf inne i denna bitande kyla de är allt för kallt för man ska fixa långprommis eller så.


Kram på er

Inga kommentarer: