måndag 18 januari 2010

middagstid..

Vi har precis ätit jag en riktig go matig macka och Nellie potatis/palsternacka och katrinplommonpure hon fick även smaka lite pärondryck idag som hon gillade. De verkar bli rätt torrt för henne annars, köpte även majskrokar när vi handlade de innehåller ju bara Majs och de tål ju Nellie så de är perfekt för henne att sitta och suga på medans vi andra äter.
Vi har lekt lite inne på Nellies rum hon sitter mer än gärna nu och behöver bara lite stöd för att hålla sig uppe helt otroligt vad duktig hon har blivit och fort går de.

Kikade runt på blocket som vanligt och hittade något av de finaste jag sett, om tiden varit en annan och allting hade varit annorlunda hade jag inte tvekat en sekund jag hade gjort en resa neröver och hämtat hem denna godbit. Men nu är de inte så och mitt intresse får lika lite på lut under en period men en dag...

Nu är de dags att fortsätta elda ska passa på att kika vad som visas på tvn ikväll, skräp om jag får gissa...

Kram

Inga kommentarer: