fredag 29 januari 2010

eftermiddag

Har hunnit med i stort sett allt jag tänkte imorse plus att jag har städat pysselrummet som skrek efter just de. Nu är allt fint igen förmodligen tills ikväll då jag går dit då är allt huller om buller igen, men de är skönt för stunden iaf.
Lexies biabädd fick flytta ut i vardagsrummet skulle tro att de är fröken Lykkis som kommer ligga där men då gör den iaf någon nytta.
Jag ska börja förbereda middag, lax pressad potatis grönsaker i ugn och romsås min absoluta favorit jag längtar.
Nellie fick testa banan innan hon gick i säng de gillade hon riktigt mycke så nu håller vi tummarna att hon tål de. Kikade lite mer på barnamats recept finns inte så där överdrivet mycke, tur nog har jag hittat en del och lyckats göra om dom så de passar lillskrutt. Istället för mjölk använder vi hennes ersättning de funkar fin fint, de är tur de finns lösningar på allt.

Jag funderar på att vila en stund nu när Nellie sover skulle vara så skönt gäller ju att vara pigg imorrn får då finns ingen tid att vila!

Kram

Inga kommentarer: