onsdag 27 januari 2010

eftermiddag

Snön yr fortfarande men än så länge är strömmen kvar, kanske borde jag vara tyst om de annars far de väl snart. Nellie sover eftermiddag och jag borde passa på att lägga mig en stund men jag får se har lite annat att greja på med.
Mamma kom ner med en superfin mössa hon har stickat till Nellie den kommer passa perfekt till overallen jag budade hem idag för ynka 76 kronor, förhoppningsvis har vi den imorgon. Äntligen är denna overall jakt över känns skönt.

Rikard är snart på väg hem hoppas bara att han kommer sig hem och inte fastnar i nån driva men plogbilen passerade alldelens nyss så nu är väl vägen öppen i en timme iaf.

Hon må ju va de sötaste någonsin

2 kommentarer:

Sussi sa...

blåbär kanske? ;) gullunge!!

madeleine sa...

Haha söt ongen!! Blir så jäkla kladdigt när dom ska äta, leia får oftast vara naken ;)