torsdag 28 januari 2010

kväll

Tiden har gått otroligt fort ikväll vet inte alls vars den tog vägen..
Efter robinson satt jag mig för att pyssla på dop grejen och jag tycker knappt jag har hunnit börja så är de dags att plocka ihop och gå i säng. Nu börjar jag iaf känna att de blir bra de jag grejar med nu är de mest montering och finlir kvar men de brukar ta längst tid om jag känner mig själv rätt, jag blir sjukt petig och hittar tusen grejer till att göra. Tur jag har tid på mig tills den 14e.
Nellie har somnat efter ett pusskalas i soffan hon pussades härligt och glatt på våra kinder tills vi alla va alldelens glansiga av allt pussade, de finns ju inget mysigare.
Vi får väl se om hon vaknar inatt nu samma tid som dom två tidigare nätterna, spännande jag röstar på att sova en hel natt.
Jag har gjort barnmat ikväll fick ihop åtta burkar och de vart faktiskt riktigt bra, jag gjorde en köttgryta med rotsaker till och med jag gillade smaken vilket jag aldrig har gjort med den köpta. Får man nu in lite rutin på de här tror jag de kommer gå fin fint att göra egen mat helt och hållet, man slipper ju alla tillsatser och skit som är i de man köper.

Imorrn blir de att förbereda sig för Ikea kolla de sista som ska inhandlas skriva lista över allt som måste med ja annars har vi hälften hemma. Jag är pepp på den här resan de kommer bli kanon!

Nu väntar sängen!

Go natt

Inga kommentarer: