lördag 9 januari 2010

eftermiddag

Jag har hunnit med mycket trots våran sega start på morgonen, de är slipat i Nellies rum och bortsopat allt damm vilket innebär att vi borde hinna stryka de första varvet ikväll. Jag har diskat, plockat undan och hängt tvätt ja jag känner mig rätt effektiv faktiskt. Nu är de bara badrumstädning kvar de gillas. Nellie har som vanligt varit en ängel medans jag sprungit runt idag har hon tagit sig en bra bit med gå stolen de kommer bli roligt den dan hon kan köra precis dit hon vill då får vi nog akta oss. Lykkis bryr sig föga om att Nellie råkar köra på henne hon ligger kvar och vägrar flytta på sig hon är verkligen världens snällaste katt


Nellie sover en stund förhoppningsvis blir de rätt bra i tid tills kvällen, jag ska passa på att städa badrummet medans då är de gjort och jag kan njuta en stund.


Ni är allt jag behöver..

1 kommentar:

madeliene sa...

Naaaw vilken fin bild på er! Förlåt ja har varit liiite upptagen, sett du skrivit på msn, men ja du förstår ;) Vi får surras sen hihihi! Pussa Nellie från oss