onsdag 6 januari 2010

eftermiddag

Klockan har hunnit bli halv två och både jag och Nellie har vilat en stund och jag känner mig piggare. Rikard är snart på väg hem känns riktigt skönt nu är han ledig en vecka och under tiden ska Nellies rum bli klart, budade hem två väggtexter igår en till Nellies rum och en till vårt sovrum de kommer bli så snyggt. Jag hoppas jag får dem till veckan ska visa er sen så ni får se.

Nellie ligger på golvet med sitt babygym och jag passar på att sitta här medans hon är nöjd. Tempen ute visar inte speciellt mycket varmare fortfarande 20 grader kallt så jag vill inte dra ut Nellie utan vi håller oss inne trots att vi har en dunåkpåse som tål -30. Tycker inte de finns någon andledning att ha henne ute de kommer fler dagar.

Nu ska här göras pure Nellie är något less på majs och potatis så idag blir de andra smaker, vad vi ska stoppa i magen till middag är fortfarande en gåta. Tror de blir nåt hopkok.

Dags att börja

Kram

Inga kommentarer: