fredag 8 januari 2010

Fredag

Kaos ja de kan man lätt sammanfatta denna morgon med de finns allt för mycket att göra och för lite tid vilket är ett vanligt problem i de här hemmet.
vattnet har frusit in till köket så de är prio ett förhoppningsvis får vi upp de ganska snart inte allt för spännande att vara utan varmvatten direkt.
Nellies rum ska slipas och jag har en känsla av att där kommer jag tillbringa mina timmar idag när Nellie sover, idag hade jag behövt ta de lugnt min kropp samarbetar inte men idag finns inte tid för det. Vila får helt enkelt tas en annan dag.

Eftersom Rikard måste jobba imorrn så går våra planer i stöpet om att få Nellies rum färdigt till söndag för att sen sätta lister förhoppningsvis hamnar vi inte allt för långt efter. Håller min kropp kanske jag kan måla ett varv imorrn medans Rikard är på jobbet de skulle ju vara perfekt.

Ikväll blir de go mat här hemma och mys nog för att de kommer bli en tidig kväll men mys ska iaf hinnas med en fredag.

Jag hoppas ni haft en lugnare start på denna härliga morgon.

Kramar

Inga kommentarer: