måndag 4 januari 2010

Kväll

Middagen är avklarad mannen sover och vi tar de lilla lugna, Nellie har nåt knep med magen riktig diarre och luktar apa efter ett prat med sjukvårdsrådgivningen kunde vi konstatera att de förmodligen är en allergisk reaktion men kan vara en maginfluensa.
Ja de är bara och vänta och se så länge hon får i sig vätska och verkar pigg är de ingen fara, hon har somnat en stund nu så jag hoppas hon mår bättre.
Man lär ju sova på ohaga inatt vill jag lova, lillgumsan min.

Förövrigt är de stilla lugnt i huset katterna är ovanligt lugna och Lexie har som vanligt vid den här tiden gjort kväll nerbäddad i soffan. De är bara jag som yr runt och städar vilket alla verkar tycka är lite drygt men jag gillar när de är städat så djuren får stå ut med mitt springande.

Snart börjar paradise jag ska unna mig ett glas cola och mysa ner mig med Lexie de är vi värda.

Självklart kommer bilder hur vi har de här hemma men de blir efter julen är bortstökad och Nellies rum är klart :)

Kramar

Inga kommentarer: