tisdag 19 januari 2010

kväll

Känner mig riktigt duktig idag har gått två långprommisar i de faktiskt rätt härliga vädret, Lexie blev lite mörkrädd på kvällskvisten då vi gick men efter en tag gick de riktigt bra.
Nellie har precis varit vaken och ätit en sväng förhoppningsvis somnar hon om nu och sover för natten.
Jag har spelat lite super mario och blir mest bara förbannad va de så svårt då man va liten? nu tycker jag mest bara att man dör hela tiden men jag ger mig inte.

Rikard kommer inte hem förrens sent så jag kommer inte sitta uppe och vänta efter paradise är de sängen som gäller kanske en dusch innan de skulle sitta fint.

Fick hem ett brev om dop kalas för dom som är döpta i tavelsjö under 2009 så den 7e februari ska vi dit samtidigt fick vi ut ett brev om att öppna förskolan startat igen efter juluppehåll. Så på tisdag åker vi dit jag och Frida men Nellie & Thilde ska blir roligt ser redan fram emot de.

Nej åter till mitt mario. Go natt och sov gott!

Inga kommentarer: