lördag 23 januari 2010



Jag har haft en underbar dag, massor med besök och fina presenter en del pengar som ska användas till nya kläder ska bli så skönt att få förnya garderoben lite. Jag har ju bara ett kilo kvar till min ursprungliga vikt före graviditeten känns så otroligt skönt..

Vi är helt slut men jag är så nöjd med dagen vi har haft så otroligt roligt och jag hade aldrig kunnat drömma om en sån bra dag. Jag tror alla hade roligt och trivdes precis som de ska. Nellie kunde knappt sova nånting eftersom hon älskar folk så hon höll låda här i stort sett hela dagen. Nu sover hon gott och lär nog sova hela natten de behövs nog efter denna dag.

Imorrn är de akvarie rensning och slöardag på schemat på måndag börjar Rikard jobba igen i tre dagar innan han går på veckoledighet. På lördag åker vi till IKEA och under veckan ska vi hinna med en tripp till syster m familj. Är så roligt att se att Nellie trivs så bra i deras sällskap kanske för att kusinerna och moster alltid vill prata och busa med henne. Jag är glad över att jag har min familj och mina vänner, dock gapade de tomt efter N&D ska bli roligt att åka till Ikea tillsammans och ha en riktig mysdag.

Nu är de dags för sängen om än de kliar i pysselfingrarna tror de får vänta tills imorrn!

Kram

1 kommentar:

- sa...

många grattis kramar till dig från oss :) Gud va stor nellie blir för varje dag och så söt :) kram