tisdag 12 januari 2010

Tisdag

En halvdryg natt hundarna har farit runt och Vilda har saknat sin mamma och högljutt klargjort detta för mig, ja vad gör man inte tycker ju faktiskt synd om henne lillstackarn.
Vi hoppas på att hon lugnar sig under dagen och inser att mamma inte kommer än på några dagar. I skrivande stund blir jag nog moster igen eller kanske redan blivit? Ja de återstår att se på vilket klockslag lillen blir föddd längtar att se bilder.

Vi är alldelens strax på väg ut på promenad hela familjen men först ska vi pröva att byta till sittdelen på vagnen, Nellie gillar inte alls att ligga och titta i taket längre utan vill se saker vilket gör att promenaderna blir ganska bökiga. Vi har fullt liggläge i sittvagnen också så förhoppningvis blir de en bättre lösning, de återstår att se.

Sen är de bara att sätta igång med städning av hall som jag lämnade kvar igår, men de går nog rätt fort jag ska försöka tjata mig till en akvarie rensning också för tusende gången.

Kramar

Inga kommentarer: