torsdag 7 januari 2010

Torsdag

Har inte hunnit med bloggen idag alls vi blåste ner till stan direkt vi vaknade då jag var utan tabletter efter många om och men och hot med akuten fick jag hämta ut dom så innan kvällen kommer jag vara en ny människa. Vi passade på att storhandla och göra andra diverse saker som behövdes göras i stan. Vi handlade på MAXI idag vilket är bra mycket billigare än coop så hädanefter handlar vi där.

Väl hemma behövde katterna utfodras och hunden aktiveras, jag selade på Lexie och vi begav oss ut i kylan tempen visar på minus 23 grader och de går genom märg och ben men vi traskade på och Lexie drog sin pulka. De ska bli skönt då hon är hälsotestad då går de att aktivera henne mer före de vill jag inte äventyra något.
Imorrn ska jag ringa och boka tid förhoppningsvis behöver vi inte vänta så länge.

Ikväll blir de lugna gatan lite tv tittande och spelande kanske måste ju ge Rikard en omgång i bowling igen.

Kram

Inga kommentarer: