lördag 16 januari 2010

Lördag

Idag hade jag mer än gärna legat kvar i sängen kroppen är helt ur funktion och jag funderar hur jag ska orka med dagen själv? Ja de återstår att se tur att Nellie är så fruktansvärt snäll..

Rikard har en dryg dag och kommer nog inte hem förrens sent men de är bara att gilla läget, mamma kommer hem ikväll och med andra ord blir vi en hund fattigare. Jag tror bägge tjejerna behöver ett break ifrån varann just nu är de mest gruff och irritation.

Har just suttit och läst tidningen herregud vad de skiljer i högsta pris i olika kommuner över pris på hus i vissa kommuner räcker de med att köpa ett hus för 430 000 så är det de dyraste och i umeå över fem miljoner de är ju helt sjukt.
Jag gillar att vi har ett hus vi trivs i och som vi inte behöver oroa oss för vad räntan hamnar på om den stiger. Jag vill faktiskt mer än att bara bo.

Planerna för dagen är i stort sett inga alls mysa Nellie och ta hand om hundar de är mitt dags projekt.

Go morron kära läsare :)

Inga kommentarer: