torsdag 30 april 2009

Valborg

Sista dagen i april imorrn kliver vi in i en ny månad, Maj..
Maj är en hektiskt månad för oss här hemma massor av planer och flytt de kommer blir otroligt roligt men samtidigt rätt tröttsamt tur att våra föräldrar är duktiga på att hjälpa till och ställer upp i vått och torrt..

Vi ska snart åka och handla mat och gotta inför kvällen som kommer spenderas i Hissjö de blir en lugn kväll för alla, och de verkar inte som att nån har något emot det riktigt skönt att slippa detta eviga festandet de är absolut inget jag saknar..
Nej god mat och trevligt sällskap de är vad som uppskattas just nu :)

Jag funderar på att fixa håret men känner mig lagomt orkeslös vilket jag allt som oftast gör den här tiden på dagen förstår inte varför, är precis som att en sömn zombie kliver in i mitt huvud och gör mig alldelens matt i kropp och knopp...
Men de brukar kännas bättre efter ett par timmar kanske borde lägga mig i sängen en stund.

Ha en underbar valborg!

Inga kommentarer: