onsdag 15 april 2009

Onsdag

Uppe i tid och de är så skönt att slippa sova bort hela dagen, kvällen igår bestod av tv tittande Lexie och Rikard va inte lika road över mina val av serier så dom busade mestadels runt dom är så söta.
Vilda ville absolut inte stanna kvar här hemma då mamma var förbi hon lämnade henne här för att åka och handla och de slutade med att Vilda vägrade komma fram och låg i buren hela tiden. Försökte locka på alla de sätt men hon va så sur, direkt hon hör mammas röst springer hon ut ur buren och in i mammas famn. De gör mig gott i hjärtat att se dom två tillsammans dom stöttar varandra i den svåra tiden dom går igenom finns inga ord för hur glad jag blir.

Passade på att röva med mamma på stan som smakråd till lite kläder, de slutade med en klänning och en kjol blev otroligt fint tack mamma du är underbar.
Ska lägga upp bilder sen så ni får se hur fin jag kommer vara med min mage i vädret :P

Idag är planen att vi ska ta bilen och åka iväg med Lexie så hon får springa lös en stund så länge nu hennes ben håller ihop sen ska jag baka hade jag tänkt, Rikard börjar ju jobba imorrn så vi får passa på att hinna göra de som ska göras innan...

Dags att sminka sig lite och göra sig lite fräsch de är behövligt...

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag blir så glad av att läsa att Lexie mår bättre :) Blir hon bättre för varje dag eller verkar hon helt okej nu?

Spännande! Det blir roligt att se hur den ser ut! Skönt att få shoppa lite också! Funderar på om jag ska åka in till stan ikväll och se mig om efter lite nya kläder jag med :D

Med Hilda är det bra! Hon har precis slutat löpa och är som en filur! Dessvärre har hon fått ett skavsår av löpskyddet (vet inte hur det är möjligt) men det ser ut att läka ihop fint!

Far du ut nåt i helgen så tveka inte att höra av dig!
Kram

Katarina Nimrodsson sa...

Tack för att jag får låna den snyggaste kinesen i världen Hon ger mej styrka och kärlek och allt jag behöver just nu Ni är bara för underbara som lånar ut eran pärla till mig
Tack själv för en trevlig dag det är alltid lika roligt att häls på hos er

Kramar om er
Mamma