fredag 17 april 2009

Fredag

Sovit som en kratta men de är bara att kliva upp till en överlycklig hund, hon gör en ju på bra humör iaf :)
Bäbis håller mig iaf sällskap på natten känns inte riktigt lika ensamt då, idag går vi in i v21 tycker veckorna bara springer iväg nu.
Och dom kommande veckorna lär man ju knappt hinna se röken av då vi har massor att göra och nu blev de ännu mer, men de får funka en hel del att fixa men de ska nog ordna sig..

Vi har fått en ny inneboende i vårat akvarium en kulfisk nåt av de sötaste jag sett, jag är helt såld på dessa små söta varelser denna lilla skrutt verkar vara väldigt lugn iaf än så länge kan knappt sluta titta på den..
Den är så rund och go hoppas nu bara den överlever..
Mollysen fick sig kompisar också vilket jag hade hoppats att hon skulle uppskatta men ikke vi får se hur de där går, min lilla (läs mega) molly verkar lite halvelak..

Nu ska jag ta tag i städningen, de är hundhår här hemma överallt att en så liten heeler kan framkalla så mycke hår och trots de ha kvar något på kroppen är för mig en gåta..

kramen

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Blir kul att se den där fisken du pratade om Hoppas du får sova bättre inatt när ni skall iväg imorron

ha en trevlig kväll
mamma