torsdag 16 april 2009

kväll

Dagen har gått över till kväll sitter och kikar på grannfejden gode vilka människor de finns och stackars dom arma krakar som får ha dem som grannar kan inte vara kul...

Dagen har verkligen varit pendlande nu håller vi tummarna för att allt blir klart imorgon och att allt går i lås, imorrn är en viktig dag.
Jag tänker inte säga vad de handlar om då de finns alldelens för många nyfikna öron som läser min blogg och som uppbenbarligen vet allt vi gör via den.
Och så länge inget är 100% klart går jag inte ut med det.
Hur som så är vi otroligt glada över dagen och nu känns de som att allt kommer lösa sig, perfekt.

Nu ska jag kika på en dokumentär om unga bantare, sjukt eller nyttigt? ja de är frågan..
Sen är de dags att krypa ner brevid min skatt, underbart.

Go natt

1 kommentar:

Carina A sa...

Lycka till idag!!
Kram C