söndag 19 april 2009

Söndag morgon

I hopp om en sovmorgon men ikke, Rikard skulle se formel 1 så de var bara att ställa väckaren jag orkade dock inte kliva upp samtidigt utan låg kvar ett tag till..
Lexie va inte så nöjd över att endast en del av familjen var vaken så hon protesterade högljutt, men när jag väl klev upp fick jag mig en rejäl upp pussning hon är verkligen fantastisk.

Idag ska vi åka och fixa flyttkartonger för vi har sålt lägenheten :) Så den sista maj ska vi vara ute allt är dock inte hundra klart med vars vi flyttar vi får hoppas att de löser sig under veckan, som tur är kan vi bo hemma hos min mamma och pappa så länge iaf ni är underbara.
Så nu är de dags att göra sig i ordning och fika lite!

GO morron :)

2 kommentarer:

Carina A sa...

Haha, Stefan hade också ställt mobilen på ringning för Formel 1....finns ju härligare sätt att vakna på....wroom wroom wroom ljöd i hela sovrummet =).
Post till Princessan är på väg =).
Kram

Nina sa...

Du Boliden blir great ;) bara några veckor dit! Hörs sen gums! Tjing