onsdag 22 april 2009

update

Valpkurs infon är avklarad, vi får se vars de leder jag hoppas verkligen de blir bra..
Vi åkte senare ut på klubben så även hundarna skulle få använda huvudet en stund dock va de väldigt mycke folk och väldigt lite utrymme så de blev mest miljöträning vilket Lexie verkligen behöver men efter en stund lugnade hon sig och försökte sig på att vara lugn en stund.
Valpkurs är välbehövligt för den här lilla damen hon behöver träna att vara kring andra och samtidigt fokusera de sitter inte i att hon inte kan de sitter i att de blir för mycket i hennes lilla lilla huvud.

Jag är otroligt trött och slut kan inte annat än att längta efter sängen som jag förhoppningsvis får dela med min skatt som skulle komma hem tidigt ikväll, så skönt.
Fast först blir de att duscha och försöka få bort allt grus som känns som att de har krupit ända in i skinnet, men som alltid känns de jobbigt att komma sig dit men när man väl är där så är de otroligt skönt med värme i kroppen.

Imorrn är de inte mycke inplanerat jag tror jag behöver en lugn dag inför helgen då vi kommer ha fullt upp, så jag planerar att ta Lexie på en ordentlig promenad och träna lite som vanligt sen vila.
Jag behöver de känner jag ibland glömmer jag bort att min ork inte är densamma längre att jag behöver mer pauser..


Nu ska jag kika lite på efterlyst och sen göra kvällsbestyren!

Go natt!

Inga kommentarer: