fredag 17 april 2009

när alla andra...

...lägger sig kliver vi upp ja idag är de faktiskt så. Dock gick de bättre än jag trott att masa sig upp ur den mycket varma och sköna sängen.
Ringde och väckte Nina men hon va redan vaken så nu hoppas vi på att allt är med så vi kan bege oss mot övik.
Solen skiner så vi hoppas på att de blir fint väder idag skulle ju sitta fint.

Lexie är inte alls nöjd hon vill absolut inte gå ut så jag fikar först de blir en drickyouguhurt idag får inte ner nåt annat den här tiden på morron.
Hoppas verkligen hon vill göra sina morgon bestyr innan vi åker men hon är lurig den lill damen ena gången kan hon hålla tamme tusan tolv timmar för att sedan behöva ut efter två, ja så länge hon inte pinkar inne är jag nöjd.

Nä lite make på fejjan så då är jag ready ;)

1 kommentar:

Nina sa...

Jag är absolut inte pigg och Mithra är bevis på vilken tid det är :P hon vill inte klivs upp haha..

Ne lite frukost så kommer jag ;)

syns snart gums!