lördag 4 april 2009

Lördag

Har inte haft orken att sitta vid datorn än mindre uppdatera här men de blir en snabb uppdatering..
Igår hade jag några timmar då jag kände mig något bättre så otroligt skönt, åkte ut och hämtade TENS apparaten hos mamma och pappa och körde den flitigt igår de gav faktiskt en del smärtlindring..
Idag har jag dock rätt ont igen, känner mig otroligt less men jag vet att jag måste bita i de sura och stå ut..

Igår fick Rikard känna bäbis röra sig för första gången, han fick sig en spark på kvällskvisten otroligt mysigt!

Ikväll är de grillning på schemat ska bli otroligt skönt att göra någonting om än jag med all säkerthet kommer ha rätt mycke ont så får de vara värt de...

Imorrn åker vi ut till Mickels och spenderar några dagar där otroligt skönt att få lite hjälp då Rikard jobbar orkar inte riktigt med allt själv..

Trevlig helg gott folk!

Inga kommentarer: