tisdag 7 april 2009

Tisdag

Idag är tisdagen vi har väntat på äntligen ska vi tillbaka på Ultraljud ska bli så otroligt spännande, om allt stämmer så går jag in i v20 idag (19+0) vilket innebär att de är nu halvtid helt otroligt vad tiden har sprungit iväg..
Så just nu sitter jag förväntansfull och nervös vill bara spola fram tiden till klockan två vill ligga där och se pyret röras..
Men nu är de iaf bara 3 timmar kvar men de känns som tiden står stilla.

Rikard möter upp mig på sjukhuset då han jobbar idag så får de bli så pratade nyss med honom och han skulle hinna sikken tur vill inte gå dit själv.
Han är minst lika spänd som jag :)

Så i eftermiddag kanske vi vet vad som gömmer sig därinne och föhoppningsvis får vi med oss en bild också, en viktig dag ja idag är verkligen en viktig dag!

Jag håller er uppdaterade under kvällen :)

2 kommentarer:

Sussi sa...

Åh va kul! Va tror du att det är då? Tjej eller kille? =)
Kraam!

Frida sa...

Åh så spännande!! :D
Du kan ju gärna slå en signal när du är i mickels nästa gång, så kan ni ju komma förbi om du vill? :)

Lycka till idag!
Kram