torsdag 16 april 2009

Torsdag

Då Rikard jobbar natt blir mina nätter rätt jobbiga jag vaknar av hans väckare pinknödigare än pinknödigast så då är de bara att kliva upp kände mig som en zombie..
Väl tillbaka i sängen kunde jag inte alls sova utan låg och vred på mig tills klockan fyra men därefter somnade jag gott...
Klockan 9 ringer Rikard och väcker mig och jag fick för mig att jag försovit mig vet dock inte vad jag skulle ha försovit mig ifrån, städningen kanske? ;)

Så nu har vi vaknat till liv fikat frukost och varit ute Lexie bestämde sig för att hon inte alls va pinknödig så nu väntar jag på pipet som betyder att hon behöver ut men de verkar dröja.. .

Ska försöka städa undan i köket också efter pannkakor och crepes igår så ser de ut därefter men de går fort då man väl sätter igång..
Hade dock hoppats på bra väder idag men jag får nöja mig med minnet av igår :)

Nu ska jag gå och kika på barnvagnen igen kan inte låta bli!

Kram på er

Inga kommentarer: