onsdag 22 april 2009

Onsdag

Vilket underbart väder, jag klädde på mig i vanlig ordning i morse med mössa och vantar insåg snabbt då jag stack ut huvudet genom dörren att värmen har kommit även hit upp...
Jag och Lexie njöt på våran promenad och lapade sol en stund, underbart!

Idag kommer pappa förbi dom ska åka iväg och fixa våran torktumlare, den kunde ju gärna ha fått hålla några månader till känns något ovärt att fixa den då vi inte ens kommer använda den men va tusan de är bara att bita i de sura.

Ikväll är första träffen på valpträffen, Lexie och Mithra får dock vara hemma idag eller kanske ska vi ta med dem och träna på parkeringen efteråt? hm jag får disskutera med Nina.
Ska iaf bli jätte roligt och jag hoppas de ger Lexie en del i henne spök ideer om allt som är farligt.
Så nästa onsdag börjar allvaret och då är de bara att ladda upp med supergott godis och leksak, måste leta upp mitt träningsbälte om de nu fortfarande passar.

Till helgen är de dop och jag har panik över mitt hår jag måste ringa älskade syster yster och höra om vi snarast kan fixa till de här kråkboet :)

Allt kommer allt lösa sig, känslan är så skön äntligen ett lugn i min kropp!

Inga kommentarer: