måndag 27 april 2009

update

Träningen gick kanon idag hon lär sig för var dag våran lilla tjej, jag och Nina va rätt tidiga idag eftersom vi hade varit på crocs jakt och faktiskt funnit oss varsitt par kanon med äkta för 199:- kändes jäkligt värt.
Vi passade på att gå med hundarna så dom fick springa lösa rätt kul att se Lexie och Gera springa runt som tokar och leta efter vattenpölar att bada i .
När träningen drog igång hade Lexie lugnat sig och skötte sig jätte bra självklart har hon lite svårt att sitta still men hon är alldelens för ung för att jag ska begära de av henne.
Så vi kom hem trötta men nöjda efter kvällen, på Onsdag är de dags för första gången på valpkurs ska bli kul att se vad Lexie gillar de.

Nu är de snart dags för sängen min rygg värker otroligt mycke, är dock svårt att slita sig från att titta på grejer till huset finns så mycket man vill ha och vill göra..
Just nu kikar jag på vad jag ska ha i mitt land, kommer bli kanon :)

Go natt och på återseende imorrn!

Inga kommentarer: