måndag 20 april 2009

Update

Mamma kom förbi på morgonkvisten och erbjöd mig att följa med henne en sväng på djurmagazinet och coop, perfekt jag behövde komma ut och fixa lite grejer till Lexie.
Självklart var även Vilda med och jag passade på att raka henne, kan säga att jag va inte mer populär efter det kineser är verkligen kineser.
Hon har redan bestämt sig då hon kliver innanför dörren att hon åker med mamma hem igen vill vi va med henne får vi åka ut till Mickels, hon är så söt :)
Men jag vet att hon har de så bra där ute hon har gått upp i vikt och ser så pigg och glad ut, de gör mig glad.

Lexie fick en aktivitetsleksak en roulette vilket hon tyckte va jätte roligt fort försökte hon lista ut hur hon skulle få ur alla godisar och käkade för fulla muggar. De är så roligt att se henne kämpa hon har en otrolig vilja.
Ikväll ska vi på träning hoppas hon sköter sig lika bra som förra gången funderar på att sätta på henne ett annat halsband idag får fundera över det..

Jag och Nina fick ett ryck då vi såg att de var en inoffare i Boliden så den 9e maj får Peggan ta oss dom 17 milen dit. Kommer bli kanon kul att även Nina och Mithra gillar de här med utställningar :)

Nu är de dags att städa bort middan!

kram

Inga kommentarer: