torsdag 23 april 2009

kväll

Vilken slö dag..
Jag har verkligen inte ro i kroppen att ligga still de är ett faktum tycker de är så ofantligt tråkigt, roar mig en stund med att läsa lite gravid tidningar läsa en bok men då jag inte orkar läsa mer blir jag fort less och är uppe igen..
Rikard har lagt på sommardäcken idag så nu är våran bil en riktig pärla imorrn ska de tvättas också så då kommer de bli kanon..
Måste ju säga att de blev otroligt bra, mycke bättre än vi hade förväntat oss!
Så idag är han en glad grabb, så lite förgyller deras vardag.
Lexie va dock mycket arg över att inte få vara med ute, vi längtar alla tills vi får bo på landet kommer bli underbart.

Snart börjar grannfejden men innan dess hade jag tänkt hinna med att rasta Lexie för kvällen för efteråt hade jag tänkt duscha, kommer nog känna mig tusen gånger fräschare.

Imorrn åker vi till Kasa och tillbringar några timmar där!

Go natt!

1 kommentar:

Frida sa...

Tackar! :)
Skorna finns på 59:an och DNA! :D

kram