fredag 17 april 2009

kväll..

huvva vad trött jag är nu är de bara kvällskissen och tvätta av mig sedan är de sängen och de är väldigt efterlängtad ska jag säga.
Rikard sussar redan sött så jag får krypa ner i en redan uppvärmd säng, underbart.

När R komme hem tog vi oss en ordentlig promenad med lillgumman hon sprang lös efter gångvägen och som vanligt är hon otroligt duktig och kommer direkt på inkallning trots störning, hon gör mig stolt.
Vi bestämde oss sen för att åka och handla lite mat våran kyl var oroväckande tom så sagt och gjort vi satte oss i bilen och styrde mot coop.
Så nu är kylen och frysen fylld för veckan, skönt.

Imorrn åker jag och Nina till Övik för hundutställning vi ska dock inte ställa någon hund utan åker ner för att titta, ska bli jätte roligt om än de kommer kännas tungt då väckaren ringer vid 6 tiden men de är de värt.
En del ekipage blir roligare än andra att se jag längtar redan, trevligt med en riktig tjej dag också de är vi i behov av eller hur gums?

Nej nu ska jag sluta babbla och bege mig mot sängen, har fotat magen ikväll så imorrn kommer bilder på magen som inte är så smal och liten längre :P

Go natt

1 kommentar:

Pia sa...

Va duktig hon är lilla Lexie! Eddie har varit som en klocka tidigare på inkallning, men nu har han verkligen "knäck i lurarana" vissa dagar! Kram på dig! =)