onsdag 15 april 2009

bildmaraton

mamma och Lexie ute och går

Har hunnit med massor idag, vi bestämde oss för att åka iväg och ta en ordentlig promenad med Lexie sagt och gjort vi gick i de underbara vädret hon är så otroligt duktig våran lilla tjej..
Väl hemma gick vi ut på baksidan och lekte en stund vilket Lexie uppskattade stort hon är verkligen en hund som älskar att vara ute de är en fröjd att se henne :)

Hade köpt hem så jag kunde baka så de blev bak också blåbärsmuffins och pepparkake sockerkaka mumma..
När jag står och bakar ringer företaget som ska leverera barnvagnen och dom var på väg, lyckan var total så här kommer bilder från promenad, lek och våran älskade barnvagn


Lexie 15 April 2009

Världens sötaste tjej

de bästa jag har...


Våran barnvagn..

3 kommentarer:

Carina A sa...

Barnvagnen får helt klart godkänt...så robusta de är nu för tiden =).
Kram

Katarina Nimrodsson sa...

Oj så fin vagnen var helt otroligt härlig färg Får kolla när jag kommer ner om jag kan hitta en färg som skulle passa till en filt till eran vagn
Oj va ni är duktiga med Lexi men hon är ju verkligen en pärla hon ser så stålt ut där hon går brevid dig
Jag blir glad i hjärtat av att läsa hur lycklig du är

din mamma

Frida sa...

Åh vad fin vagnen är!! :) Härlig färg!

Lexie ser ut att vara en stolt liten dam :)

Hoppas allt är bra med er!
Kram