onsdag 1 april 2009

update

en kväll på aktuen...
Fick så otroligt ont att de inte gick att vara hemma längre ett samtal till sjukvårdsrådgivningen och mamam fick komma ner och skjutsa in mig, för en gångs skull fick jag underbart fina sköterskor och läkare.
Dom bytte ut all smärtlindring till något som vi hoppas funkar bättre...
Tack snälla mamma för att du följde med och övertalade mig att åka, du är de bästa!

Nu sitter jag och Lexie och avnjuter ett gott glas cola, underbart!

Ska ställa mig i duschen värma värme kudden och bege mig mot sängen, jag hoppas på en bättre natt med sömn..

Puss

2 kommentarer:

Carina A sa...

Hoppas du får ordning på det där...min blogg är uppdaterad...kan ju bara säga 2 ord om inlägget du kommenterade igår =):
APRIL APRIL =))

Kram o sköt om dej!!
/C

Frida sa...

Stackars dig. Usch vad jobbigt att ha så ont! Hoppas det går över fort så du får njuta av den underbara tiden istället!!

Kram