måndag 27 april 2009

Måndag

Tog mig sovmorgon idag de kändes som att jag var värd de efter att ha klivit upp hela helgen, dock kunde jag iaf inte sova längre än 9 men de va iaf över en timme längre än tidigare..


har hunnit med att packa alla mina pysselsaker och börjat med klädkammaren alla vinterkläder och skor vi inte använder är nerpackade också, har fått ihop en låda och två sopsäckar känns så bra att ha börjat de betyder att vi är på väg.
På fredag är de första maj jag vet inte varför men de känns som att de är då nedräkningen börjar de är nära nu..

Valborg kommer att firas tillsammans med bästa N&D som vanligt tror jag de kommer bjuda på en otroligt trevlig kväll med massor av skratt och god mat.
Ska bli riktigt trevligt att fara iväg jag hoppas verkligen min enorma trötthet har gett med sig vid de laget vet inte vad de är med mej skulle kunna sova dygnets alla timmar..
På fredag åker vi till Mickels syster med familj är också där så vi ska umgås med dom och passa på att fixa mitt hår jag längtar mer än något annat!

Lexie taggar inför träning ikväll ser nu att jag måste fixa mig lite frolic innan annars kommer de aldrig gå att träna henne ordentligt jag får gulla med ninagums :)

Nu är de en vila som lockar jag tar med mig min skatt och lägger mig och läser de känns som en bra ide!

Inga kommentarer: