måndag 6 april 2009

Måndag

En underbar helg, Lördag spenderades i Hissjö tillsammans med de bästa vi hade otroligt trevligt,på väg hem om än med en väldigt ond höft kände jag att detta måste göras om och de snarast.
Igår blev de sovmorgon som inte alls var planerad och vi fick stressa ut till Mickels för att hinna kika på huset, vårat hopp blev ännu större och nu hoppas vi att allt går i lås och de fort.
Finns massor att göra men när jag ser resultatet framför mig så kommer de bli kanon, turen kan väl ändå vända nu och göra så att allt går vägen..

Jag och tjejerna blev kvar i Mickels då Rikard jobbar förmidda och man knappt ser röken av honom så då tyckte vi att de kändes bättre att stanna här.
Då har jag dessutom hjälp med hundarna vilket är otroligt skönt då jag har svårt att gå någon längre bit...

Imorrn åker jag dock till staden för att se våran lilla älskade skatt igen ska bli så roligt, nu känner jag av den varje dag emellanåt är de riktigt mycke liv därinne underbar känsla.
Vi hoppas på att få se vad de är som döljer sig där inne också, de är vilda gissningar kan jag säga om än även jag börjar se att magen ser ut som en riktig "pojk" mage..
Förhoppningsvis får vi se imorgon :)

Nu ska jag försöka göra mig lite fräsch skulle kännas skönt!

Kram

4 kommentarer:

Frida sa...

Vad spännande med huset! Håller tummarna för er!!!

Gud va mysigt att kanske få se vad det blir för en liten krabat som kommer till hösten! :)

Tänkte ju ringa dig idag, men jag fick helt slut på pengar! Funderade på om du/ni vill komma på fika eller nåt nån dag? Skulle vara kul att träffa dig, det var ju så länge sen nu!

Ha det toppen och lycka till imorrn!

Kram

Carina A sa...

Håller tummarna att huset går i lås...och att lilla bebisen mår bra =).
Kram C

Nina sa...

Ja vi måste helt klart göra om det :) och det snart!! Grillat var ohhh så gott! Men det borde kanske sluta snöa så vi får vår någon gång?

Jag har slut på money on the phone så vi är nu 2 om det ;) ska fylla på ikväll!

Hörs sen!
Puss

Linda sa...

Vad är det för hus ni tittat på?

/Nyfiken storasysterö08o