tisdag 7 april 2009

Den stora dagen

Åh vilken underbar dag ett tag kändes de som att tiden stog stilla..
Vi åkte dit nervösa och förväntansfulla och gick därifrån otroligt nöjda och med de största leendet på våra läppar..
vi hade tur och just idag skulle dom pröva en ny ultraljudsapparat vi fick se våran bäbis två gånger och av två barnmorskor.
Att se vårat lilla pyre gjorde mig så lycklig ända in i hjärtat, finns inte ord för hur underbart de kändes allt såg så bra ut vilket kändes så skönt...



Vi hade också turen att få veta vad de är som gömmer sig där inne vi vet med andra ord att de är en liten flicka som kommer titta ut till oss i augusti/september, mina drömmar var alltså rätt.
Jag var så säker på att de är en tjej som gömmer sig där inne så otroligt säker.
Men igentligen spelar de absolut ingen roll våran princessa är frisk och de va allt som gick in i mina öron, nu hoppas vi att allt går vägen här efter också..
Efter en lång dag är jag otroligt trött och har otroligt ont så de är dags för sängen!




Jag vet nu vad lycka är..

4 kommentarer:

hanna sa...

grattis :)

Carina A sa...

Hallelulja =), jag blev sååå glad av ditt mail igår =)....ja, ordet lycka får en helt annan innebörd sen man själv har ett litet liv man själv har skapat...denna lycka du känner nu kommer att bli tusen gånger ännu starkare när lilla prinsessan är född.....till råga på allt så kommer den lyckan bara att bli starkare och starkare ju längre du lever tillsammans med din nya familjemedlem...lyckan man känner inför ens barn är ofantligt stor och obeskrivilig =)...
Kram C

Pia sa...

Va underbart Frida! :) Och skönt att höra att allt var bra! :) Många kramar!

Frida sa...

Åh så underbart roligt för er! :) Så otroligt spännande! Grattis till er kommande prinsessa :)

ha det så bra!!
kramar!