söndag 26 april 2009

Söndag kväll

den här helgen har sprungit iväg tiden har gått så fort, idag har vi varit på Nolia Barn detta va dock ingen höjdare men hittade iaf 5 bodysar och tecknade gravid försäkring så en del bra va de ändå. Hade dock hoppats på att de skulle vara större...
Vi åkte sen iväg och skulle se om mina byxor fanns men så klart inte, suck dom där kommer aldrig hamna i min garderob..
Jag vill sååå gärna ha dom men jag får snällt hoppas att jag hinner med nästa gång dom kommer in.

Väl hemma va jag så sjukt trött så de blev att vila en stund vilket var välbehövligt, gjorde sen lasagne till middag och började städa undan så nu ser de helt okej ut måste bara dra undan i tvättstugan imorrn men de ska nog hinnas med..

Imorrn kväll är planen hundträning alltid lika trevligt, vi får hoppas att regnet håller sig borta så vi slipper bli dyblöta..
Kanske bäst att leta fram regnkläder? Valpkursen skulle hållas i alla väder så med våran tur så kommer de säkerligen regna en del av gånger..

Vi har suttit och kikat på tapeter och färg finns otroligt mycke fint men jag tror vi har bestämt oss om nu inte jag ska ändra mig i sista stund som vanligt :P

Snart väntar sängen och den är efterlängtad försöker få ner temperaturen inne i sovrummet så man slipper svettas ihjäl i våran lilla lägenhet med stora fönster vilket gör att vi ständigt har 25-26 grader inne..
Inte något jag uppskattar just nu.

Inga kommentarer: