lördag 18 april 2009

hemma

En mycket lyckad dag med mycket roligt att se som vanligt är vårat humör på topp, vi orkade dock inte se oss igenom hela utställningen utan begav oss hemmåt vid tolvtiden vilket var skönt då var både två och fyrbenta trötta..
Om jag får gissa blir de en tidig kväll både i Hissjö och på Tomtebo ;)
När vi kom hem tog jag och Lexie oss en långprommis dock blåste de en hel del, vi passade på att träna lite medans vi lix var ute inkallning är verkligen någonting som Lexie är klockren på. Vi håller på att träna in att hon ska sitta vid sidan och hela tiden hålla kontakt detta är något hon tycker är otroligt jobbigt då hon inte är 100% säker på hur hon ska göra för att göra mig till lags.
Hon är så otroligt söt.

Här kommer den utlovade magbilden gosch vad lillan har rört sig idag de är verkligen full fart där inne.

De känns som att nu sväller jag för var dag som går helt otroligt, de är en otrolig känsla.

Nu ska jag fortsätta med mitt undanplockande och marinera fläskfile som ska ätas då älsk kommer hem.

kram

1 kommentar:

Frida sa...

Åh vilken fin bebismage du fått!! :) Det måste ju vara underbart!

Hur var det på utställningen? Var det mycket hundar?

Ha det toppen!
Kram