onsdag 29 april 2009

Onsdag kväll

dagen har övergått till kväll blev inte riktigt som jag hade tänkt idag, vi fick snällt gå in och greja på inne istället för att sitta ute i de fina vädret finns inte ord för hur mycke jag längtar tills vi flyttar de här driver mig till vansinne..

Ikväll har vi varit på valpkurs och Lexie var totalt hyper de är verkligen från dag till dag då man har valp de är ett konstaterande i måndags gick allt kanon och idag va hon så uppåt väggarna. Hon ger allt och lite till av sej själv dygnet runt men charmig som få är hon ju våran lilla tös, jag har hellre en hund som är som hon än en hund som bara ligger de skulle verkligen kännas tråkigt. Nu har jag iaf en energi att jobba med bara hon lyckas lägga den på rätt saker :)
Nu sussar hon sött med husse och lär nog inte vara vaken allt för tidigt imorrn heller...

Nu är de dags för duschen och sängen vill dock sitta uppe en stund till då jag faktiskt inte har ont dom stunderna tar jag gärna vara på och är vaken :)

Imorrn åker vi iväg med N&D och handla inför imorrn kväll kommer bli kanon!

Inga kommentarer: