lördag 11 april 2009

sjuk hund

Vi har haft en underbar påskhelg god mat och gott sällskap, dock hände en olycka imorse och Lexie gjorde illa sig..
Åkte till Vännes då Lexie var så pass påverkad min lilla skrutt tur nog var inget brytet men vi gav nog veterinären en smula huvudbry då Lexie vinglade och vägrade ställa ner benet..
Efter ett tag blev hon ännu sämre men repade sig något men så ikväll i skrivande stund så ser de likadant ut, jag ber en stilla bön till gud att imorrn är allt mycket bättre...
Jag förföljs av otur med mina tjejer jag är så rädd att förlora någon av dem igen att de gör ont, mitt mamma hjärta gråter när jag ser dem ha ont...
Rikard har varit en klippa idag finns inte ord för hur lyckligt lottad jag är över att ha dig vid min sida min kärlek till dig tar aldrig slut.

Tack mamma och Pappa för en underbar helg och för all stöttning idag ni är helt underbara.

Efter en hård dag går vi nu i säng med hopp om en bättre morgondag!

2 kommentarer:

Carina A sa...

Det där lät ju inte så kul...hoppas hon mår bättre imorrn...kram C

Katarina Nimrodsson sa...

Tack själv för två underbara dagar tillsammans med er Synd att inte vädret var vad vi trodde solen lyste med sin frånvaro ända tills på eftermiddan då det var dax att laga mat. Håller alla tummar och tår att lill skruttan piggar på sig hon är verkligen en riktig kämpe

kramar från mamma