tisdag 28 april 2009

Tisdag

Jag och Lexie har haft en lugn morgon vi klev upp vid halv nio och tog oss en prommis i sur vädret, idag öser regnet ner men tänker man positivt så far all snö nu och de är tacksamt.
Så idag blir de en inne dag har absolut ingen lust eller ork att gå ut och gå långprommis i de här vädret och Lexie verkar inte heller vara så sugen...

Ska försöka packa ner lite mer saker är dock svårt att veta vars man ska börja de finns allt för mycke saker i denna lilla lägenhet tur de är några veckor kvar innan flyttlasset går.
Behöver jag tillägga att jag inte ser fram emot utstädningen? Men förhoppningsvis är de här sista utstädningen på väldigt väldigt länge de känns iaf skönt.

Nu ska jag surfa vidare och läsa lite bloggar som jag följer slaviskt sen sätta igång!

Ha en bra dag

2 kommentarer:

Frida sa...

åh så spännande med flytt! Blir det till mickels?
Förstår att du inte ser fram mot utstädningen. Tycker själv det är hur drygt som helst!
men som du skrev, förhoppningsvis behöver du inte flyttstäda på väldigt länge efter detta!

Hoppas allt är bra med dig!
Kram

Frida sa...

Förstår det... men det är ju så, man kan aldrig hitta samma hund igen. :(
Så otroligt roligt för er!!! GRATTIS!! :) Det blir ju underbart ju! Så får Lexie springa fritt :)

Kanske vi kan träffas då när ni installerat er! :) Skulle vara trevligt, men du vet ju hur det är. Är inte den ena upptagen så är den andra det :P
När flyttar ni då?

Kram